سایت تخصصی منابع آموزشی شرکت نفت

دانلود و ارایه کتاب ها و جزوات آموزشی شرکت نفت

سایت تخصصی منابع آموزشی شرکت نفت

دانلود و ارایه کتاب ها و جزوات آموزشی شرکت نفت

جزوه آموزشی پمپ ها

این جزوه آموزشی شامل انواع ، اصول کار ، بهره برداری ، تعمیرات و عیب یابی پمپ هاست و توسط اداره آموزش شرکت پالایش نفت اصفهان و جناب مهندس مهدی نصر ازادانی تهیه شده است.

 

 تعداد صفحات : 252               حجم فایل : 7.3                 لینک دانلود 


نظرات 6 + ارسال نظر
محسنی چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 05:54

ضمن سپاسگذاری ازشما بابت مطالبی که گردآوری و ارایه نمودید برای شما آرزوی تندرستی وموفقیت را دارم

رجب بامی محمدی شنبه 20 آبان 1396 ساعت 18:45 http://ندارم

با سلام وعرض خسته نباشید
اینجانب بازنشسته شرکت نفت هستم که دردوران کاریم حدود 8 سال سابقه تدریس در آموزشگاهها وهنرستانها ومراکز فنی شرکت نفت دارم وازاینکه بصورت کاملا تصادفی با سایت شما آشنا شدم احساس خوشایندی دارم ان شاء الله پس از مطالعه جزوات نقاط نظرات اصلاحی اگر یافتم حتما با شما بزرگوار همکاری خواهم کرد

سپاسگزار شما: رجب بامی محمدی

بهرام پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 07:10

یاشاسین اقا رضامنده تبریزدن.میشه شمارتو واسم بفرستی مهندس.سوال داشتم

مهدی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 07:14

خورسند چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 18:49

دستت درد نکنه. خدا خیرت بده

reza یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 18:35

سلام
متشکر از سایت خوبتون
مطلب مفیدی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد